Optimizarea profilului de LinkedIn

Google si restul motoarelor de cautare nu mai sunt singura metoda prin care afacerea dvs. poate fi gasita pe internet. LinkedIn, o retea sociala profesionala, reprezinta o buna alternativa. Ca orice website, profilul afacerii dvs. de LinkedIn are nevoie de servicii SEO pentru a putea fi gasit cu usurinta.

Majoritatea utilizatorilor de LinkedIn nu stiu faptul ca rezultatele afisate in motorul de cautare intern al retelei nu sunt aleatorii. Reteaua sociala foloseste o multitudine de algoritmi pentru a afisa anumite profile in fata altora. Astfel, profilurile optimizate vor aparea mereu deasupra celor care nu au beneficiat de optimizare. Daca afacerea ta are un profil de LinkedIn, aparitia pe primele poztii in cautarile interne de pe retea este proritara, iar noi va putem ajuta in acest sens urmarind pasii de mai jos:

1. Completarea in intregime a informatiilor despre profil

Cea mai buna metoda de a imbunatati pozitia in rezultatele cautarilor este de a completa in intregime informatiile legate de profil. Un profil completat 100% va beneficia de oportunitati suplimentare ce vor ajuta la gasirea altor cuvinte cheie folosite de utilizatori in cautari si va aparea mereu deasupra celor completate partial. Pentru a ajuta in completarea profilului, LinkedIn ofera statistici despre procentul de completare si despre campurile care ar mai avea nevoie de informatii suplimentare.

2. Cuvintele cheie vor fi folosite in completarea informatiilor

Pe parcursul completarii profilului, se recomanda includerea printre informatii a cuvintelor cheie la care profilul dvs. va aparea in cautari. Aceste cuvinte cheie nu sunt aceleasi cu cele folosite in optimizarea unui site. Spre exemplu, un site este optimizat pentru a raspunde bine la folosirea cuvintelor cheie “pantofi de firma din piele neagra”. Este putin probabil ca utilizatorii de LinkedIn sa foloseasca aceiasi termeni si in cautarile interne ale retelei. De aceea, pentru exemplul de mai sus se recomanda optimizarea profilului pentru cuvintele cheie “firma de pantofi”.

3. Marirea retelei de conexiuni

LinkedIn prefera sa afiseze utilizatorilor ce folosesc cautarea interna rezultate cu care acestia au conexiuni. Este interesant faptul ca daca un utilizator are conexiuni de gradul 2 cu firma X si conexiuni de gradul 1 cu firma Y, firma X va fi pozitionata mai bine in rezultate fata de firma Y. Probabil ca cei care au conceput algoritmii de afisare a rezultatelor s-au gandit ca utilizatorii nu vor folosi cautarea interna pentru a gasi un profil cu care au deja conexiuni stranse, de gradul 1.

4. Participarea in grupuri LinkedIn

Participarea in grupuri si activitatea in acestea este o tehnica de optimizare a profilului de LinkedIn ce nu trebuie trecuta cu vederea. Ajuta la marirea retelei de conexiuni si, in acelasi timp, la o pozitionare mai buna in rezultatele cautarilor.
Prin urmare, profilul de LinkedIn este foarte important. Este necesara o analiza a cuvintelor cheie care sunt cautate de utilizatorii retelei sociale si de o optimizare a profilului pe masura.



Esti in cautarea unei agentii SEO pentru afacerea ta?

Contacteaza-ne