Servicii optimizare SEO

Suntem partenerul care intelege valorile si obiectivele companiei tale si care va implementa constant strategii pentru a creste vizibilitatea site-ului, furnizandu-ti rapoarte care sa iti demonstreze succesul.

Ce beneficii iti aduce o optimizare SEO corecta


Cresterea traficului organic si a pozitiilor pe cuvinte cheie in Google

Cresterea traficului organic de pe site-ul tau

Termenul de trafic organic se refera la vizitatorii care ajung pe site-ul tau ca urmare a rezultatelor neplatite (organice) ale unei cautari. Traficul organic este opusul traficului platit, care se defineste prin vizite generate de campanii platite.

Utilizatorii care sunt considerati organici ajung pe site-ul dumneavoastra dupa ce au efectuat o cautare specifica, dupa un anumit cuvant cheie, intr-un motor de cautare. De cele mai multe ori acest motor de cautare este Google fiind utilizat de peste 90% de oamenii din Romania.



Vizibilitate mai buna fata de competitorii tai prin servicii de optimizare SEO

Vizibilitate mai buna pe Google

Spre deosebire de campaniile platite(Google Adwords), pozitionarea de TOP pe anumite cuvinte cheie nu este limitata de buget, locatie, ora sau device.

Optimizarea site-ului este necesara pentru a deveni cat mai vizibil in motoarele de cautare cele mai utilizate. 70% dintre utilizatorii de Internet nu merg mai departe de pagina 1 atunci cand le sunt afisate paginile cu rezultate.



SEO ajuta la crearea unui brand puternic

Brand awarness. Credibilitate crescuta

Succesul real al afacerii tale consta in transformatrea vizitatorilor in cumparatori si fidelizarea clientilor existenti.

Fiind pe prima pagina pentru cuvintele cheie targhetate, nu numai ca utilizatorii va asociaza brandul cu acele cuvinte cheie, dar si sporeste increderea, deoarece companiile de pe prima pagina sunt, in general percepute a fi mai de incredere.



Etapele si strategia unei campanii SEO

Pentru o buna indexare a site-ului si pentru afisarea a cat mai multor rezultate in motoarele de cautare, trebuie sa luam in considerare o serie de activitati:


Tehnic SEO (On-Page SEO)

Unele dintre cele mai importante elemente pentru optimizarea SEO se afla chiar pe site-ul dvs. S-ar putea sa auziti multe despre link building (la care vom ajunge imediat), dar crearea de linkuri fara a avea o optimizare SEO On-Page buna nu va fi la fel de eficienta.

On-Page SEO este procesul de optimizare al elementelor de pe un site web pentru a genera mai mult trafic din motoarele de cautare. On-Page SEO se refera la optimizarea SEO atat a conținutului , cat și a codului sursa HTML al unei pagini.

Pe langa faptul ca ajuta motoarele de cautare sa interpreteze continutul paginii, o optimizare SEO On-Page buna permite utilizatorilor sa inteleaga rapid si clar daca pagina respectiva este relevanta cautarii lor (cuvant cheie).


1. Optimizarea/Modificarea arhitecturii site-ului

Site-ul tau trebuie sa aiba o structura bine definita, altfel este doar o colectie de pagini sau postari neorganizate. Utilizatorii folosesc aceasta structura pentru a naviga pe site, de pe o pagina pe alta.

Google foloseste structura site-ului tau pentru a determina ce pagini/postari sunt relevante sau mai putin relevante. O structura bine organizata determina o indexare mai rapida in motoarele de cautare a website-ului tau.

Optimizarea site-ului pentru o structura user-friendly


2. Structura de internal linking

Structura de internal linking are impact direct asupra unui website. Daca ai gandit o arhitectura logica a site-ului, structura de internal linking nu ar trebui sa fie dificila. Putem lua ca exemplu, un magazin online care vine pantofi.

Exemplu URL: www.numesite.ro/pantofi/pantofi-sport

Structura interna de link-uri va fi organizata conform ierarhiei site-ului. URL-urile tale pot contine cuvinte reale (nu simboluri) iar pagina respectiva poate fi optimizata pentru cuvantul cheie respectiv.

Optimizare SEO On-site prin linkuri interne


3. Relevanta tag-uri/elemente SEO

Elementele SEO principale care pot aduce modificari destul de rapide in SERPs atunci cand sunt folosite, sunt tag-urile <h1> si <title>

Aceste atribute SEO (tehnici de optimizare SEO) sunt sensibile in masura in care trebuie sa fie in corelatie cu continutul paginii respective.

Relevante elemente SEO on-site optimizate de agentie/firma(servicii profesionale)


4. Viteza de incarcare a paginii/site-ului

Viteza de incarcare a unui site este un factor de ranking inca din 2010. Pana recent acest factor se aplica doar cautarilor de pe desktop. In prezent, Google a anuntat ca viteza de incarcare pe mobil va fi de asemenea un factor important de ranking.

Omiterea acestui procedeu de optimizare SEO poate reduce rata de indexing si ranking ale website-ului.

Viteza de incarcare a paginii - optimizare in cadrul agentiei SEO


5. Continut duplicitar

Crearea de continut unic, care sa aduca un plus utilizatorului este o adevarata provocare. Continutul nou creat are ca tinta, in strategia de optimizare SEO, atragerea de link – uri si generarea de conversii.

La fel ca metodele prezentate mai sus, continutul optimizat, unic si de calitate este unul din factorii principali de ranking pentru un website.

Continutul duplicat face parte din procesul de optimizare


6. Structura SEO friendly pentru URL-urilor

Este o regula de baza si este un "must-have" pentru toate site-urile, indiferent daca folosesti un CMS (Content Management System) sau alte platforme custom. Optimizarea URL-urilor se face in functie de continutul paginii si cuvintele cheie targhetate.

Optimizarea url-urilor pentru o structura prietenoasa


7. Certificat SSL (Securizare cu Https)

Pentru cei de la Google securitatea reprezinta o prioritate, de aceea o conexiune securizata (https) reprezinta un factor de ranking in 2018.

Conform comunicatului de presa, securizarea cu un certificat SSL iti poate imbunatatii pozitiile in pagina de rezultate Google pe cuvintele cheie targhetate.

Certificat SSL, factor de ranking.


8. Structura de breadcrumbs

Lantul de navigare este o componenta UX/UI care ofera o navigare facila utilizatorilor si poate influenta procesul de idexare al URL-urilor. In functie de arhitectura site-ului (filre, tagu-uri, categorii, sub-categorii) venim cu solutia de optimizare pentru orice tip de site:

  • Magazine online
  • Bloguri
  • Site-uri complexe
  • Site-uri cu multe categorii
  • Site-uri cu multe sub-pagini


9. Optimizarea site-ului pentru dispozitivele mobil

Pentru a reusi in mediul online cu ajutorul tehnologiei mobile de astazi, site-ul dvs. trebuie sa functioneze cel putin pe dispozitivele mobile.

Daca vizitatorii de pe mobil sunt afectati de o versiune mini a site-ului dvs. de desktop, inseamna ca aveti probleme.



10. Amplasarea cuvintelor cheie in pagina si densitatea lor

Folosirea cuvintelor cheie in pagina trebuie implementata inteligent si natural pentru a nu risca o eventuala penalizare Google. Cele mai frecvente update-uri Google sunt de tipul On-Page SEO, deoarece este cel mai intalnit procedeu de optimizare al site-ului.



Redactare si optimizare SEO continut

Motoarele de cautare pot extrage semnificatia unei pagini din folosirea sinonimelor, din contextul in care apare continutul sau prin frecventa cu care sunt mentionate combinatii specifice de cuvinte. Cu toate ca utilizarea cuvintelor cheie are in continuare importanta, nu mai este singurul factor de ranking.

In prezent, SEO este mai putin despre repetarea cuvintelor cheie. Ce este important,este ca paginile site-ului sa fie relevante pentru acele cuvinte cheie. Trebuie sa intelegi cine sunt utilizatorii tai, ce cauta si daca poti creea continut bun care sa le satisfaca "cautarea pe Google".

Paginile care indeplinesc aceste criterii au un continut care este:

Detaliat

Continutul "subtire" a fost tinta algoritmului Google Panda. Se presupune, mai mult sau mai putin, ca textul trebuie sa fie suficient de amanuntit pentru a avea o sansa buna in clasament.

Usor de citit

Continutul trebuie organizat pe site-ul dvs. in asa fel incat sa fie navigabil cu usurinta.

Original

Daca nu este corect scris si optimizat, continutul duplicat din alta parte a site-ului dvs. (sau din alta parte pe Internet) poate influenta capacitatea unui site de a se clasifica in Google.



Link Building (Optimizare SEO Off-Page)

Link building-ul este probabil unul dintre cele mai discutate si dezbatute subiecte cand vine vorba de tehnici si tactici de optimizare SEO. Scopul principal al construirii link-urilor este acela de a obtine referintele externe (link-uri) care se indreapta spre site-ul dvs. si transfera o autoritate SEO buna.

Putem sa ne gandim la pozitionarea in partea de sus a rezultatelor unei cautari Google, ca la un concurs de popularitate. Link-urile care trimit catre site-ul dumneavoastra sunt "voturile" care reflecta faptul ca site-ul merita sa fie foarte bine cotat in clasamentul Google.

De exemplu, Adobe Reader se situeaza pe locul intai pentru cuvantul cheie "click aici" deoarece foarte multe site-uri trimit link catre Adobe Reader folosind text ancora "Dati click aici pentru a descarca Adobe Reader".

Folosim o varietate de instrumente premium pentru partea de Off-Page SEO, necesare dezvoltarii si optimizarii profilului de link-uri.


1. Autoritatea domeniului (backlink-uri)

Site-ul tau trebuie sa aiba o structura bine definita, altfel este doar o colectie de pagini sau postari neorganizate. Utilizatorii folosesc aceasta structura pentru a naviga pe site, de pe o pagina pe alta.

Google foloseste structura site-ului tau pentru a determina ce pagini/postari sunt relevante sau mai putin relevante. O structura bine organizata determina o indexare mai rapida in motoarele de cautare a website-ului tau.



2. Profilul si istoricul de backlink-uri

Structura de internal linking are impact direct asupra unui website. Daca ai gandit o arhitectura logica a site-ului, structura de internal linking nu ar trebui sa fie dificila. Putem lua ca exemplu, un magazin online care vine pantofi.

Exemplu URL: www.numesite.ro/pantofi/pantofi-sport

Structura interna de link-uri va fi organizata conform ierarhiei site-ului. URL-urile tale pot contine cuvinte reale (nu simboluri) iar pagina respectiva poate fi optimizata pentru cuvantul cheie respectiv.



3. Frecventa aparitiei linkurilor externe

Elementele SEO principale care pot aduce modificari destul de rapide in SERPs atunci cand sunt folosite, sunt tag-urile <h1> si <title>

Aceste atribute SEO (tehnici de optimizare SEO) sunt sensibile in masura in care trebuie sa fie in corelatie cu continutul paginii respective.



Esti in cautarea unei agentii SEO pentru afacerea ta?

Connect with customers on their own terms, improve customer satisfaction, and grow your business faster.

Contacteaza-ne